vineri, 15 iunie 2012

Internet Explorer 7 cauzeaza probleme unor retaileri

Daca sunteti un client fidel al cumparaturilor online si inca mai folositi Internet Explorer 7 ca browser implicit, atunci ar trebui sa va ganditi de 2 ori inainte sa finalizati o tranzactie prin intermediul retailerului australian Kogan.com. De ce? Compania percepe o taxa de 6,8 % pe achizitii atunci cand acestea sunt realizate folosind IE7, si are un motiv intemeiat pentru a face acest lucru, deoarece programatorii sai web trebuie sa depuna un efort in plus doar pentru a face ca designul site-ului sa se potriveasca cu browserul vechi.

"Am supravegheat in mod constant echipa de programatori web. Volumul de munca si efortul implicat in a face site-ul nostru sa arate normal pe IE7 au echivalat cu totalul timpului si efortului necesar proiectarii pentru Chrome, Safari si Firefox la un loc" a declarat Ruslan Kogan, CEO al Kogan.com.

Destul de interesant este faptul ca inainte ca o tranzactie prin intermediul site-ului sa poata fi finalizata, pe ecran apare o instiinatare cu privire la aplicarea unei taxe suplimentare. Parte din ea spune: "Se pare ca dvs. sau administratorul dvs. de sistem este in coma de mai bine de 5 ani si inca mai folositi Internet Explorer 7." Aceasta incheie sugerand ca utilizatorii online folosesc un alt browser, cum ar fi Chrome, Firefox, Safari sau Opera.

Aceasta taxa va creste in timp. Kogan.com intentioneaza sa o mareasca cu 0.1 % pentru fiecare luna care mai trece de la debutul pe piata a browserului IE7. Internet Explorer 7 a fost lansat initial pe piata in 2006, asa ca utilizatorii online au avut mult timp la dispozitie pentru a face upgrade. Microsoft a lansat de atunci noile versiuni 8 si 9, si se pregateste deja de lansarea celei de-a zecea, alaturi de Windows 8.

Statisticile publicate recent de StatCounter au aratat ca IE7 a reprezentat doar 1.53 % din totalul browserelor utilizate in cursul lunii trecute, in timp ce versiunea 9 a reprezentat 15.56 %.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu