luni, 21 noiembrie 2011

WePay: oare PayPal si-a gasit nasul?

Deja stim cu totii ca Google ofera cele mai bune rezultate de cautare, Apache ofera pachetul de web hosting cel mai stabil si asa mai departe. Insa, uneori, liderii nu incerca suficient de mult sa-si mentina pozitia. In aceste cazuri, este doar o chestiune de timp pana cand apare un nou concurent, profita de punctele slabe ale liderului si preia conducerea.

PayPal: un rege cazut in dizgratie

PayPal a fost lider o lunga perioada de timp pe piata procesoarelor de plata online. Totusi, de cativa ani de zile, acest titlu i-a fost acordat mai degraba silit, deoarece s-au adunat din ce in ce mai multe plangeri referitoare la companie. Cele mai multe dintre acestea s-au axat in jurul serviciului pentru clienti, care se ramifica in diferite subcategorii, cum ar fi deciziile neinspirate privind catalogarea fraudelor si comunicarea defectuoasa cu clientii.

De curand a aparut WePay, ceea ce ar putea insemna ca PayPal are un concurent serios. Iata principalele avantaje ale WePay:

1) Serviciul clienti

Recunoscand faptul ca acesta este unul dintre principalele puncte slabe ale PayPal, WePay a depus eforturi serioase pentru a se asigura ca clientii lor nu se simt neglijati. In acest sens este diponibil suport 24/7 prin telefon, chat sau e-mail.

2) WePay Stores

WePay Stores sunt o solutie de e-Commerce care se ocupa atat de infiintarea magazinului in sine cat si de procesarea platilor. Timo de multi ani, aceste 2 solutii au fost impartite intre companii diferite, astfel incat toata lumea credea ca nu pot fi oferite ambele in acelasi pachet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu