luni, 24 septembrie 2012

Facebook va taxa business-urile care vor anunturi directionate

Facebook intentioneaza sa inceapa sa taxeze business-urile care vor sa afiseze anunturi directionate pe paginile de Facebook.

Reteaua de socializare va permite de asemenea adaugarea de coduri unice pentru fiecare anunt in parte, astfel incat sa fie mai usoara monitorizarea eficientei acestora. Facebook a mentionat ca serviciul va ramane gratuit pentru utilizatorii individuali.

Facebook Offers este un serviciu care permite companiilor sa posteze o oferta, cum ar fi un discount la un restaurant sau la cinema, pe pagina lor de Facebook. In timp ce serviciul este disponibil de ceva timp, companiile care doresc sa trimita aceste oferte catre alti utilizatori Facebook vor trebui acum sa plateasca o taxa.

Analistii din industrie spun ca aceasta mutare este de bun augur pentru companie, care a fost afectata negativ de listarea la bursa din luna mai. Dupa ce analistii au speculat ca pretul unei actiuni Facebook ar putea exploda de la 38 de dolari pe actiune la peste 70 sau 90 de dolari, acesta de fapt a scazut sub 20 de dolari pe actiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu