Optimizarea motorului de cautare (SEO) este un domeniu complex de studiu care de multe ori necesita ani buni pentru a-l stapani. De fapt, majoritatea oamenilor nu-l stapanesc, deoarece aceasta este o forma de arta digitala in continua evolutie care se schimba de fiecare data cand motoarele de cautare isi modifica algoritmul. Cu atat de multe schimbari care au loc in fiecare an, poate fi foarte dificil de urmarit progresul eforturilor de optimizare pentru motoarele de cautare si de atribuit orice rezultate pozitive unei anumite actiuni sau strategii ce au fost folosite. Astfel, este foarte important de urmarit in mod activ progresul folosind urmatoarele metode, in scopul de a obtine cele mai multe beneficii din eforturile dvs. si sa va dati seama ce functioneaza si ce nu.
Analiza traficului
Fiecare expert SEO urmareste un singur lucru - traficul provenit de la motoarelor de cautare. Din pacate, traficul motoarelor de cautare poate fi inconsistent si este foarte dificil de prezis cu exactitate nivelul de trafic care provine de la motoarele de cautare. In loc de a previziona nivelul de trafic, trebui sa analizati nivelurile anterioare de trafic si sa le comparati cu actiunile dvs. din saptamanile precedente. Scopul final este sa intelegeti modul in care actiunile dvs. afecteaza nivelurile de trafic, in scopul de a valorifica tehnicile care functioneaza si sa le folositi la potentialul lor maxim. Trebuie sa invatati cum sa utilizati un software bun de analiza a traficului web pentru a intocmi rapoarte despre nivelurile de trafic zilnic, saptamanal si lunar. Pe masura ce studiati fiecare raport, obiectivul principal este de a gasi o corelatie intre nivelurile de trafic si actiunile dvs.
Incercati tehnici noi
Problema principala cu care se confrunta cei mai multi experti SEO este urmarirea corelatiei dintre actiunile lor si rezultatele motoarelor de cautare. In SEO exista intotdeauna o intarziere de timp inainte ca rezultatele sa poata fi vazute, motiv pentru care poate fi dificil sa va dati seama ce functioneaza si ce ar putea cauza scaderea in clasamentele motoarelor de cautare. Cheia o reprezinta consecventa si perseverenta. Trebuie sa mentineti planul de actiune cel putin o luna si apoi sa analizati traficul pentru saptamanile urmatoare pentru a vedea ce efect a avut asupra clasamentelor motoarelor de cautare. Daca va schimbati strategia prea des si nu lasati ca modificarile sa aiba efect, atunci nu veti fi in masura sa va dati seama ce ati facut bine atunci cand traficul a inceput sa cresca.
Verificarea clasamentelor motoarelor de cautare
Verificarea clasarii website-lui dvs. in motoarele de cautare va poate da sperante sau va poate descuraja. Uneori, poate dura saptamani pentru a indexa backlinkurile, timp in care site-ul dvs. si-ar putea schimba sporadic pozitia in clasamentele motoarelor de cautare. Acest lucru este cunoscut ca "Google Dance." In loc sa verificati mereu clasamentele motoarelor de cautare, ar trebui sa puneti in aplicare in mod continuu tehnicile care s-au dovedit utile, cum ar fi construirea de backlinkuri si umplerea site-ul cu continut de inalta calitate. Concentrandu-va mai mult pe actiuni decat pe rezultate, garantat veti vedea rezultate mai bune si munca depusa va va fi rasplatita.
Analiza traficului
Fiecare expert SEO urmareste un singur lucru - traficul provenit de la motoarelor de cautare. Din pacate, traficul motoarelor de cautare poate fi inconsistent si este foarte dificil de prezis cu exactitate nivelul de trafic care provine de la motoarele de cautare. In loc de a previziona nivelul de trafic, trebui sa analizati nivelurile anterioare de trafic si sa le comparati cu actiunile dvs. din saptamanile precedente. Scopul final este sa intelegeti modul in care actiunile dvs. afecteaza nivelurile de trafic, in scopul de a valorifica tehnicile care functioneaza si sa le folositi la potentialul lor maxim. Trebuie sa invatati cum sa utilizati un software bun de analiza a traficului web pentru a intocmi rapoarte despre nivelurile de trafic zilnic, saptamanal si lunar. Pe masura ce studiati fiecare raport, obiectivul principal este de a gasi o corelatie intre nivelurile de trafic si actiunile dvs.
Incercati tehnici noi
Problema principala cu care se confrunta cei mai multi experti SEO este urmarirea corelatiei dintre actiunile lor si rezultatele motoarelor de cautare. In SEO exista intotdeauna o intarziere de timp inainte ca rezultatele sa poata fi vazute, motiv pentru care poate fi dificil sa va dati seama ce functioneaza si ce ar putea cauza scaderea in clasamentele motoarelor de cautare. Cheia o reprezinta consecventa si perseverenta. Trebuie sa mentineti planul de actiune cel putin o luna si apoi sa analizati traficul pentru saptamanile urmatoare pentru a vedea ce efect a avut asupra clasamentelor motoarelor de cautare. Daca va schimbati strategia prea des si nu lasati ca modificarile sa aiba efect, atunci nu veti fi in masura sa va dati seama ce ati facut bine atunci cand traficul a inceput sa cresca.
Verificarea clasamentelor motoarelor de cautare
Verificarea clasarii website-lui dvs. in motoarele de cautare va poate da sperante sau va poate descuraja. Uneori, poate dura saptamani pentru a indexa backlinkurile, timp in care site-ul dvs. si-ar putea schimba sporadic pozitia in clasamentele motoarelor de cautare. Acest lucru este cunoscut ca "Google Dance." In loc sa verificati mereu clasamentele motoarelor de cautare, ar trebui sa puneti in aplicare in mod continuu tehnicile care s-au dovedit utile, cum ar fi construirea de backlinkuri si umplerea site-ul cu continut de inalta calitate. Concentrandu-va mai mult pe actiuni decat pe rezultate, garantat veti vedea rezultate mai bune si munca depusa va va fi rasplatita.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu