IMM-urile isi risca succesul lor online deoarece nu-si analizeaza corect datele website-ului si nu il optimizeaza cum trebuie. Acesta este avertismentul emis de un grup de experti e-commerce de la o conferinta pe tema web hosting-ului tinuta in Marea Britanie.
Liam Ahern, Business Specialist online de la firma de marketing online, I-COM, a declarat ca elementul cheie pentru e-commerce este "urmarirea" datelor. El a spus: "Exista o multime de date, iar partea de optimizare a unui site le colecteaza pe toate si le analizeaza. Avem nevoie sa stim de ce clientii cumpara un produs inainte de a putea lua decizii cu privire la modul de imbunatatire a unui website." Ahern a explicat ca instrumentele de analiza nu ar trebui sa fie folosite numai pentru a monitoriza paginile web care au nevoie de imbunatatiri, ci, de asemenea, pentru a vedea de ce si modul in care clientii aleg sa cumpere produse. El a spus: "Companiile inca nu stapanesc ceea ce se numeste atributia conversiei. Ce anume ii face pe clienti sa cumpere un produs, unde au vazut mai intai produsul, ce i-a adus pe site-ul dvs.? Un anunt TV sau un anunt dintr-o revista? Unde a mai fost clientul inainte de a vizita site-ul dvs.? Analiza aprofundata poate sa ne dea o imagine completa a site-ului nostru, dar afacerile online mai au de muncit pana cand vor stapani cum se cuvine acest lucru."
Iata cateva sfaturi pentru IMM-uri despre cum ar trebui sa-si planifice strategia de e-commerce:
1. Nu abateti clientii de la drumul lor - acestia stiu cum le place sa faca cumparaturi online si se asteapta sa urmeze un drum simplu si fara abateri
2. Concentrati-va pe o platforma simpla si estetica care ofera utilizatorilor o experienta rapida si fara probleme de cumparaturi online
3. Investiti in analiza profesionista a datelor
4. Stabiliti oferta de livrare din timp
5. Ganditi-va cum sa oferiti utilizatorilor experienta de "atinge si simte" - prin realitate augmentata si descrieri detaliate.
Liam Ahern, Business Specialist online de la firma de marketing online, I-COM, a declarat ca elementul cheie pentru e-commerce este "urmarirea" datelor. El a spus: "Exista o multime de date, iar partea de optimizare a unui site le colecteaza pe toate si le analizeaza. Avem nevoie sa stim de ce clientii cumpara un produs inainte de a putea lua decizii cu privire la modul de imbunatatire a unui website." Ahern a explicat ca instrumentele de analiza nu ar trebui sa fie folosite numai pentru a monitoriza paginile web care au nevoie de imbunatatiri, ci, de asemenea, pentru a vedea de ce si modul in care clientii aleg sa cumpere produse. El a spus: "Companiile inca nu stapanesc ceea ce se numeste atributia conversiei. Ce anume ii face pe clienti sa cumpere un produs, unde au vazut mai intai produsul, ce i-a adus pe site-ul dvs.? Un anunt TV sau un anunt dintr-o revista? Unde a mai fost clientul inainte de a vizita site-ul dvs.? Analiza aprofundata poate sa ne dea o imagine completa a site-ului nostru, dar afacerile online mai au de muncit pana cand vor stapani cum se cuvine acest lucru."
Iata cateva sfaturi pentru IMM-uri despre cum ar trebui sa-si planifice strategia de e-commerce:
1. Nu abateti clientii de la drumul lor - acestia stiu cum le place sa faca cumparaturi online si se asteapta sa urmeze un drum simplu si fara abateri
2. Concentrati-va pe o platforma simpla si estetica care ofera utilizatorilor o experienta rapida si fara probleme de cumparaturi online
3. Investiti in analiza profesionista a datelor
4. Stabiliti oferta de livrare din timp
5. Ganditi-va cum sa oferiti utilizatorilor experienta de "atinge si simte" - prin realitate augmentata si descrieri detaliate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu