Compromiterea securitatii datelor poate fi costisitoare pentru un furnizor de web hosting, dar mai important, ii poate afecta intr-un mod negativ reputatia. Acestia ar trebui sa fie motivati pentru a-si proteja datele sensibile prin criptare.
Avand in vedere sutele de compromiteri ale securitatii datelor raportate anual, organizatiile ar trebui sa fie motivate sa ia masurile necesare pentru a proteja prin criptare datele sensibile si valoroase, dar totusi, un numar ingrijorator de mare de companii nu fac acest lucru. Atunci cand datele sunt criptate, chiar daca sunt expuse hackerilor, acestia nu pot face nimic cu ele, deoarece fara cheile de criptare si acreditarile corespunzatoare, accesarea datelor este aproape imposibila.
Cel mai important lucru despre criptare este ca, in cele mai multe cazuri, ofera companiei posibilitatea de a nu dezvalui in mod public ca datele sale au fost compromise, fapt care poate starni jena, poate provoca pagube brandului respectiv si clientilor sai.
Compromiterea securitatii datelor poate fi costisitoare si pentru reputatia unei companii. Institutul Ponemon a publicat un studiu in acest an, care plaseaza costul mediu al unei compromiteri la 4 milioane dolari per incident, pe baza unui studiu efectuat in SUA, Germania, Franta, Marea Britanie si Australia. Acest numar este semnificativ si reprezinta o crestere cu 18 % din 2009. Acesta include costul de detectie si raspuns la compromiterea de date, costul de notificare clienti si viitoarele consecinte. Afacerea pierduta este costul cel mai scump, in conformitate cu Ponemon, deoarece clientii isi pierd increderea in compania respectiva si se muta in alta parte, la un alt furnizor de web hosting.
Cazul cu Sony PlayStation Network reprezinta un exemplu demn de urmat. In aprilie 2011, hackerii au patruns in reteaua Sony, au oprit-o timp de trei saptamani si au expus informatiile personale a peste 77 de milioane de abonati. Cu toate acestea, Sony a declarat ca, in timp ce numerele de card de credit au fost furate, datele au fost criptate asa ca nu le-au fost de niciun folos infractorilor cibernetici. Sony a raportat un cost de recuperare de 171 de milioane de dolari. Daca numerele cartilor de credit nu ar fi fost criptate si hotii le-ar fi obtinut, costul ar fi fost mult mai mare.
Avand in vedere sutele de compromiteri ale securitatii datelor raportate anual, organizatiile ar trebui sa fie motivate sa ia masurile necesare pentru a proteja prin criptare datele sensibile si valoroase, dar totusi, un numar ingrijorator de mare de companii nu fac acest lucru. Atunci cand datele sunt criptate, chiar daca sunt expuse hackerilor, acestia nu pot face nimic cu ele, deoarece fara cheile de criptare si acreditarile corespunzatoare, accesarea datelor este aproape imposibila.
Cel mai important lucru despre criptare este ca, in cele mai multe cazuri, ofera companiei posibilitatea de a nu dezvalui in mod public ca datele sale au fost compromise, fapt care poate starni jena, poate provoca pagube brandului respectiv si clientilor sai.
Compromiterea securitatii datelor poate fi costisitoare si pentru reputatia unei companii. Institutul Ponemon a publicat un studiu in acest an, care plaseaza costul mediu al unei compromiteri la 4 milioane dolari per incident, pe baza unui studiu efectuat in SUA, Germania, Franta, Marea Britanie si Australia. Acest numar este semnificativ si reprezinta o crestere cu 18 % din 2009. Acesta include costul de detectie si raspuns la compromiterea de date, costul de notificare clienti si viitoarele consecinte. Afacerea pierduta este costul cel mai scump, in conformitate cu Ponemon, deoarece clientii isi pierd increderea in compania respectiva si se muta in alta parte, la un alt furnizor de web hosting.
Cazul cu Sony PlayStation Network reprezinta un exemplu demn de urmat. In aprilie 2011, hackerii au patruns in reteaua Sony, au oprit-o timp de trei saptamani si au expus informatiile personale a peste 77 de milioane de abonati. Cu toate acestea, Sony a declarat ca, in timp ce numerele de card de credit au fost furate, datele au fost criptate asa ca nu le-au fost de niciun folos infractorilor cibernetici. Sony a raportat un cost de recuperare de 171 de milioane de dolari. Daca numerele cartilor de credit nu ar fi fost criptate si hotii le-ar fi obtinut, costul ar fi fost mult mai mare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu