Multi oameni nu sunt constienti de faptul ca postarile si conversatiile lor de pe retelele de socializare furnizeaza bancilor si creditorilor informatii pretioase. De fapt, un numar tot mai mare de banci si creditori isi construiesc baze de date in care colecteaza, stocheaza si analizeaza informatiile despre dvs., in speranta ca intr-o buna zi ar putea sa determine exact riscul de credit si, de asemenea, sa-si adapteze strategia de marketing in funtie de nevoile clientilor.
Bancile si creditorii vor incepe sa actioneze in acest sens probabil peste aproximativ cinci ani, dupa ce au avut timp suficient sa evalueze si sa coreleze comportamentele specifice de pe retelele de socializare cu riscurile de credit reale. De exemplu, un tweet in care ziceti ca ati ramas fara loc de munca se poate traduce ca nu ati fi de incredere pentru a vi se acorda un viitor imprumut. Acum, bancile calculeaza pentru a determina exact daca aceste tipuri de comentarii sau tweet-uri se dovedesc de fapt a fi adevarate. Astfel, bancile si creditorii pot folosi informatiile de pe retelele de socializare ca un instrument de afaceri, in avantajul lor, pentru a evalua modelele de comportament si pentru a preveni viitoarele pierderi.
In concluzie, consumatorii ar trebui sa fie constienti de faptul ca orice informatii publice despre ei reprezinta un avantaj pentru domeniul economic, iar bancile si creditorii se vor folosi de acest avantaj pentru a-si selecta mai bine clientela.
Bancile si creditorii vor incepe sa actioneze in acest sens probabil peste aproximativ cinci ani, dupa ce au avut timp suficient sa evalueze si sa coreleze comportamentele specifice de pe retelele de socializare cu riscurile de credit reale. De exemplu, un tweet in care ziceti ca ati ramas fara loc de munca se poate traduce ca nu ati fi de incredere pentru a vi se acorda un viitor imprumut. Acum, bancile calculeaza pentru a determina exact daca aceste tipuri de comentarii sau tweet-uri se dovedesc de fapt a fi adevarate. Astfel, bancile si creditorii pot folosi informatiile de pe retelele de socializare ca un instrument de afaceri, in avantajul lor, pentru a evalua modelele de comportament si pentru a preveni viitoarele pierderi.
In concluzie, consumatorii ar trebui sa fie constienti de faptul ca orice informatii publice despre ei reprezinta un avantaj pentru domeniul economic, iar bancile si creditorii se vor folosi de acest avantaj pentru a-si selecta mai bine clientela.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu