Daca sunteti o companie de hosting si incercati sa faceti publicitate site-ului sau serviciilor dvs. de hosting web prin intermediul Facebook, atunci inseamna ca va veti confrunta si cu alte companii din acelasi domeniu, in incercarea de a atrage atentia milioanelor de utilizatori. Daca sunteti nou in acest joc, iata unele dintre cele mai bune sfaturi de la jucatorii mai vechi si mai experimentati:
Incercati diverse strategii si comparati rezultatele acestora
Lumea marketingului este demult familiarizata cu faptul ca schimbarea unui singur cuvant sau a unei singure imagini poate modifica imens fluxul de trafic. Pentru a vedea daca este sau nu asa, divizati campania dvs. de anunturi. Postati cel putin 2 anunturi diferite, simultan, cu unele schimbari minore intre ele.
Ce ar trebui sa schimbati? Iata cateva sugestii:
Textul anuntului - Asta este evident, si totusi inca subevaluat. Schimbati un adjectiv. Faceti un anunt scurt si unul lung, sau unul serios si altul hazliu.
Imagini - Exista scoli de gandire bazate pe modul in care imaginile diferite obtin raspunsuri emotionale si instinctuale diferite. Schimbati-le intre ele si vedeti ce se intampla.
Piata tinta - Utilizati Facebook pentru a tinti audiente diferite. Facebook va permite sa va ajustati directionarea anunturilor in functie de varsta, localizare geografica, educatie si interese.
O regula importanta pentru toate cele de mai sus: daca faceti modificari, faceti-le pe rand. Daca modificati mai multi parametrii dintr-o data si veti vedea ca traficul a crescut, nu veti sti care schimbare a generat aceasta crestere.
Fiti cu ochii pe reactiile la anuntul dvs.
Daca doriti sa stiti cat de eficiente sunt anunturile dvs., nu puteti merge doar pe instinct sau dovezi anecdotice. Trebuie sa aveti o perspectiva stiintifica cu privire la rezultatele lor. O pagina web a sugerat ca va trebui sa utilizati un software tert pentru a analiza informatiile, dar din rapoarte, am vazut ca se pare ca si utilizatorul incepator ar trebui sa poata sa le descifreze, fara prea mult ajutor. Mergeti la sectiunea "Report Manger" a anuntului dvs. si descarcati informatiile. De acolo, le puteti incarca cu usurinta intr-un program de calcul tabelar de baza.
In plus fata de aceste idei majore, exista unele idei minore ce merita sa le amintim:
Conlucrati cu Facebook - Acest lucru inseamna o serie de lucruri, dar principalul punct pe care trebuie sa vi-l amintiti este ca oameni aproba sau dezaproba anunturile dvs. Nu primiti automat un loc fruntas doar pentru ca virati niste bani in contul Facebook. Cititi si urmati liniile directoare de depunere de anunturi. Daca anuntul dvs. intampina probleme, consultati-va cu reprezentantii lor. Amintiti-va, de asemenea, ca acestia sunt de servici pe ora Pacificului (Facebook are baza in California). In timpul orelor de lucru, dureaza aproximativ 1-6 ore pentru ca anuntul dvs. sa fie aprobat.
Luati in considerare destinatia dvs. - Puteti alege sa trimiteti utilizatorii dvs. fie pe o pagina de pe Facebook sau direct pe site-ul dvs. extern. Diferiti autori au pareri diferite despre care varianta este mai buna. Probabil ca totul se reduce la preferintele personale, desi bagati de seama ca veti primi mai mult sprijin din partea Facebook daca mentineti utilizatorii pe site-ul sau. De asemenea, este o idee buna sa integrati site-ul dvs. cu Facebook, prin adaugarea butonului "Facebook" sau "Like".
Testati anuntul ziua sau noaptea - Aceasta este o optiune pentru cei care pot sta intr-adevar in top, dar o optiune de luat in considerare este de a testa eficienta anuntului dvs. pe timp din zi. Facebook nu va ofera posibilitatea de a selecta automat atunci cand doriti ca anuntul dvs. sa ruleze, dar va permite sa-l activati/dezactivati manual.
Tineti pasul cu ultimele tendinte - Facebook va continua, probabil, sa isi modifice sistemul, intr-un mod rapid si imprevizibil. Daca o face, si dvs. vreti sa aveti succes in campania de marketing, va trebui sa reactionati la fel de repede.
Incercati diverse strategii si comparati rezultatele acestora
Lumea marketingului este demult familiarizata cu faptul ca schimbarea unui singur cuvant sau a unei singure imagini poate modifica imens fluxul de trafic. Pentru a vedea daca este sau nu asa, divizati campania dvs. de anunturi. Postati cel putin 2 anunturi diferite, simultan, cu unele schimbari minore intre ele.
Ce ar trebui sa schimbati? Iata cateva sugestii:
Textul anuntului - Asta este evident, si totusi inca subevaluat. Schimbati un adjectiv. Faceti un anunt scurt si unul lung, sau unul serios si altul hazliu.
Imagini - Exista scoli de gandire bazate pe modul in care imaginile diferite obtin raspunsuri emotionale si instinctuale diferite. Schimbati-le intre ele si vedeti ce se intampla.
Piata tinta - Utilizati Facebook pentru a tinti audiente diferite. Facebook va permite sa va ajustati directionarea anunturilor in functie de varsta, localizare geografica, educatie si interese.
O regula importanta pentru toate cele de mai sus: daca faceti modificari, faceti-le pe rand. Daca modificati mai multi parametrii dintr-o data si veti vedea ca traficul a crescut, nu veti sti care schimbare a generat aceasta crestere.
Fiti cu ochii pe reactiile la anuntul dvs.
Daca doriti sa stiti cat de eficiente sunt anunturile dvs., nu puteti merge doar pe instinct sau dovezi anecdotice. Trebuie sa aveti o perspectiva stiintifica cu privire la rezultatele lor. O pagina web a sugerat ca va trebui sa utilizati un software tert pentru a analiza informatiile, dar din rapoarte, am vazut ca se pare ca si utilizatorul incepator ar trebui sa poata sa le descifreze, fara prea mult ajutor. Mergeti la sectiunea "Report Manger" a anuntului dvs. si descarcati informatiile. De acolo, le puteti incarca cu usurinta intr-un program de calcul tabelar de baza.
In plus fata de aceste idei majore, exista unele idei minore ce merita sa le amintim:
Conlucrati cu Facebook - Acest lucru inseamna o serie de lucruri, dar principalul punct pe care trebuie sa vi-l amintiti este ca oameni aproba sau dezaproba anunturile dvs. Nu primiti automat un loc fruntas doar pentru ca virati niste bani in contul Facebook. Cititi si urmati liniile directoare de depunere de anunturi. Daca anuntul dvs. intampina probleme, consultati-va cu reprezentantii lor. Amintiti-va, de asemenea, ca acestia sunt de servici pe ora Pacificului (Facebook are baza in California). In timpul orelor de lucru, dureaza aproximativ 1-6 ore pentru ca anuntul dvs. sa fie aprobat.
Luati in considerare destinatia dvs. - Puteti alege sa trimiteti utilizatorii dvs. fie pe o pagina de pe Facebook sau direct pe site-ul dvs. extern. Diferiti autori au pareri diferite despre care varianta este mai buna. Probabil ca totul se reduce la preferintele personale, desi bagati de seama ca veti primi mai mult sprijin din partea Facebook daca mentineti utilizatorii pe site-ul sau. De asemenea, este o idee buna sa integrati site-ul dvs. cu Facebook, prin adaugarea butonului "Facebook" sau "Like".
Testati anuntul ziua sau noaptea - Aceasta este o optiune pentru cei care pot sta intr-adevar in top, dar o optiune de luat in considerare este de a testa eficienta anuntului dvs. pe timp din zi. Facebook nu va ofera posibilitatea de a selecta automat atunci cand doriti ca anuntul dvs. sa ruleze, dar va permite sa-l activati/dezactivati manual.
Tineti pasul cu ultimele tendinte - Facebook va continua, probabil, sa isi modifice sistemul, intr-un mod rapid si imprevizibil. Daca o face, si dvs. vreti sa aveti succes in campania de marketing, va trebui sa reactionati la fel de repede.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu