Indiferent daca sunteti proprietarul unui magazin de haine, bar, supermarket, farmacie, scoala, facultate, ca sunteti persoana publica, politician etc, a avea un site nu mai este ceva optional ci un "must have". Iata de ce este necesara o prezenta online.
1) Doriti sa rezolvati o problema
Sa zicem ca vi s-a ars un HDD si doriti sa recuperati datele de pe el. Urmatorul pas este sa vedeti cine va poate ajuta in acest sens. Dupa cateva cautari pe Google aflati ca firmele X, Y si Z va pot rezolva problema. Firma X are un site bine pus la punct, cu servicii, preturi si date de contact (telefon si locatie), firma Y are un site cu servicii dar fara preturi, iar firma Z n-are site.
Din instinct, daca sunteti multumit de oferta, o sa apelati la firma X deoarece are un site bine pus la punct, iar acest lucru denota seriozitate si profesionalism.
2) Doriti sa intrati in contact cu o persoana publica sau cu un angajat al unei companii
Cum puteti face acest lucru daca persoana respectiva n-are un site, o pagina personala, un profil de facebook sau orice alta prezenta online? Sau, cum am spus anterior, daca firma la care lucreaza n-are pagina de contact?
3) Un site poate clarifica o multime de lucruri si poate raspunde la intrebarile puse frecvent
Daca aveti o firma la care suna zilnic 100 de persoane doar ca sa intrebe un pret, sa se intereseze daca un anumit produs mai este pe stoc sau doar ca sa afle adresa firmei, cu timpul, acest lucru poate deveni foarte frustrant. Este mult mai ieftin sa va creati un site unde sa afisati toate aceste informatii, in acest fel asigurandu-va ca persoanele care suna au sanse mai mari sa devina clienti, nu doar sa puna intrebari enervante.
4) O prezenta online nu costa mult
Un site facut decent, de tip catalog, costa in jur de 200 de euro. Poate mai mult, totul depinde de nevoile dvs. Pachetele de hosting sunt ieftine, cu preturi cuprinse intre 0.99 euro/luna pentru hosting shared si 69.9 euro/luna pentru hosting pe server dedicat, iar un domeniu pe viata, .ro, costa 157 RON/an.
1) Doriti sa rezolvati o problema
Sa zicem ca vi s-a ars un HDD si doriti sa recuperati datele de pe el. Urmatorul pas este sa vedeti cine va poate ajuta in acest sens. Dupa cateva cautari pe Google aflati ca firmele X, Y si Z va pot rezolva problema. Firma X are un site bine pus la punct, cu servicii, preturi si date de contact (telefon si locatie), firma Y are un site cu servicii dar fara preturi, iar firma Z n-are site.
Din instinct, daca sunteti multumit de oferta, o sa apelati la firma X deoarece are un site bine pus la punct, iar acest lucru denota seriozitate si profesionalism.
2) Doriti sa intrati in contact cu o persoana publica sau cu un angajat al unei companii
Cum puteti face acest lucru daca persoana respectiva n-are un site, o pagina personala, un profil de facebook sau orice alta prezenta online? Sau, cum am spus anterior, daca firma la care lucreaza n-are pagina de contact?
3) Un site poate clarifica o multime de lucruri si poate raspunde la intrebarile puse frecvent
Daca aveti o firma la care suna zilnic 100 de persoane doar ca sa intrebe un pret, sa se intereseze daca un anumit produs mai este pe stoc sau doar ca sa afle adresa firmei, cu timpul, acest lucru poate deveni foarte frustrant. Este mult mai ieftin sa va creati un site unde sa afisati toate aceste informatii, in acest fel asigurandu-va ca persoanele care suna au sanse mai mari sa devina clienti, nu doar sa puna intrebari enervante.
4) O prezenta online nu costa mult
Un site facut decent, de tip catalog, costa in jur de 200 de euro. Poate mai mult, totul depinde de nevoile dvs. Pachetele de hosting sunt ieftine, cu preturi cuprinse intre 0.99 euro/luna pentru hosting shared si 69.9 euro/luna pentru hosting pe server dedicat, iar un domeniu pe viata, .ro, costa 157 RON/an.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu