Serverul web open source NGINX a anuntat ca de acum ofera suport comercial pentru companiile care folosesc serverul web, facand si prima sa oferta comerciala in acest sens.
Proiectat pentru afaceri web comerciale de dimensiuni mici, mijlocii sau mari, serviciile de suport comercial sunt livrate de catre creatorii si dezvoltatorii NGINX pentru a oferi suport tehnic si servicii de consultanta de calitate.
Optiunile de suport sunt destinate acelor utilizatori care au nevoie de mai mult ajutor decat poate oferi comunitatea open source. Astfel, NGINX fiind al doilea cel mai popular server web din lume, compania este cu siguranta intr-o pozitie ce ii permite sa adopte cu succes un model de suport platit.
NGINX ofera trei pachete de suport tehnic - Esential, Avansat si Premium - asigurand suport pentru instalare, configurare, imbunatatirea performantei, intretinerea software-ului, proiectare, implementare si optimizare.
Compania ofera de asemenea servicii de consultanta pentru a ajuta clientii sa-si creeze configuratii personalizate sau sa adauge noi caracteristici si functionalitati configuratiei existente.
NGINX ofera solutionare rapida a problemelor si a incidentelor ce pot aparea, inclusiv remedieri de buguri. Clientii care se aboneaza vor primi, de asemenea, notificari proactive cu privire la schimbarile majore, patch-uri de securitate, lansari de software nou, precum si recomandari cu privire la update-uri si upgrade-uri disponibile.
Proiectat pentru afaceri web comerciale de dimensiuni mici, mijlocii sau mari, serviciile de suport comercial sunt livrate de catre creatorii si dezvoltatorii NGINX pentru a oferi suport tehnic si servicii de consultanta de calitate.
Optiunile de suport sunt destinate acelor utilizatori care au nevoie de mai mult ajutor decat poate oferi comunitatea open source. Astfel, NGINX fiind al doilea cel mai popular server web din lume, compania este cu siguranta intr-o pozitie ce ii permite sa adopte cu succes un model de suport platit.
NGINX ofera trei pachete de suport tehnic - Esential, Avansat si Premium - asigurand suport pentru instalare, configurare, imbunatatirea performantei, intretinerea software-ului, proiectare, implementare si optimizare.
Compania ofera de asemenea servicii de consultanta pentru a ajuta clientii sa-si creeze configuratii personalizate sau sa adauge noi caracteristici si functionalitati configuratiei existente.
NGINX ofera solutionare rapida a problemelor si a incidentelor ce pot aparea, inclusiv remedieri de buguri. Clientii care se aboneaza vor primi, de asemenea, notificari proactive cu privire la schimbarile majore, patch-uri de securitate, lansari de software nou, precum si recomandari cu privire la update-uri si upgrade-uri disponibile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu