Webs, cea mai populara solutie gratuita de creare si hosting a site-urilor, a realizat un sondaj pe 582 de intreprinderi mici, in principal micro intreprinderi, pe tema asteptarilor lor pentru anul 2012. Rezultatele au aratat ca aproape jumatate (49 %) dintre cei intervievati cred ca acest an va fi bun pentru mediul de afaceri. Cand au fost intrebati ce si-ar dori cel mai mult in noul an pentru afacerea lor, un rasunator procent de 56,7 % au declarat ca isi doresc sa se concentreze pe atragerea de noi clienti.
Sondajul s-a axat de asemenea si pe tehnicile de marketing diferite pe care micile intreprinderi intentioneaza sa le incerce in 2012, in scopul de a atrage noi clienti. Aproape 30 % dintre intreprinderile mici planuiesc sa-si creeze propria pagina de Facebook in 2012. Alte metodologii de marketing pe care intentioneaza sa le incerce includ publicitatea online prin intermediul Google AdWords sau Facebook Ads (29,2 %), e-mail marketing (27,9 %) si alte mijloace social media precum Twitter, LinkedIn si Google+ (23,5 %).
Desi proprietarii micilor afaceri se confrunta cu dificultati in gasirea de noi clienti si incertitudine cu privire la economia globala, peste 76 % presimt ca cele mai bune zile pentru afacerea lor urmeaza sa vina. De fapt, 42 % au declarat ca planuiesc sa investeasca mai mult in afacerea lor in 2012 decat in 2011, iar 44 % planuiesc sa investeasca la fel de mult ca in anul anterior.
Toti respondentii sondajului sunt clienti Webs. Iata alte statistici despre acestia:
-Cele mai multe afaceri sunt operate de o singura persoana (56,6 %)
-Cei mai multi dintre cei intervievati isi utilizeaza afacerea pentru a-si suplimenta veniturile, si nu ca sursa principala de venit (70.7 %)
-Marea majoritate a acestor afaceri au sediul la domiciliul proprietarului (74,7 %)
Sondajul s-a axat de asemenea si pe tehnicile de marketing diferite pe care micile intreprinderi intentioneaza sa le incerce in 2012, in scopul de a atrage noi clienti. Aproape 30 % dintre intreprinderile mici planuiesc sa-si creeze propria pagina de Facebook in 2012. Alte metodologii de marketing pe care intentioneaza sa le incerce includ publicitatea online prin intermediul Google AdWords sau Facebook Ads (29,2 %), e-mail marketing (27,9 %) si alte mijloace social media precum Twitter, LinkedIn si Google+ (23,5 %).
Desi proprietarii micilor afaceri se confrunta cu dificultati in gasirea de noi clienti si incertitudine cu privire la economia globala, peste 76 % presimt ca cele mai bune zile pentru afacerea lor urmeaza sa vina. De fapt, 42 % au declarat ca planuiesc sa investeasca mai mult in afacerea lor in 2012 decat in 2011, iar 44 % planuiesc sa investeasca la fel de mult ca in anul anterior.
Toti respondentii sondajului sunt clienti Webs. Iata alte statistici despre acestia:
-Cele mai multe afaceri sunt operate de o singura persoana (56,6 %)
-Cei mai multi dintre cei intervievati isi utilizeaza afacerea pentru a-si suplimenta veniturile, si nu ca sursa principala de venit (70.7 %)
-Marea majoritate a acestor afaceri au sediul la domiciliul proprietarului (74,7 %)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu