O afacere incepe cu un nume, piatra de temelie a identitatii companiei care da forma brandului si creeaza primele impresii. Fie ca organizati sedinte de brainstorming sau angajati o firma de branding, iata cateva sfaturi de care ar trebui sa tineti cont pentru a alege numele potrivit pentru afacerea dvs.
1) Numele afacerii da tonul pentru tot ceea ce urmeaza. Ganditi-va la ceea ce este important pentru dvs. si afacerea dvs. Care este prima impresie cu care doriti sa ramana un client atunci cand se uita la numele afacerii dvs.? Asigurati-va doar ca acesta reflecta imaginea afacerii dvs. din prezent si din viitor.
2) Un nume simplu este un nume puternic. Un nume puternic este usor de pronuntat si de amintit. Pana la urma, cu ce v-ar ajuta daca un client de-al dvs. v-ar recomanda unui prieten spunand "Cred ca numele companiei incepe cu un A..."
3) Nu utilizati initiale. Cu totii stim ca mediul de afaceri are o afinitate pentru acronime, dar incercati sa evitati folosirea lor pentru numele companiei dvs. O adunatura aleatoare de litere nu inspira prea multe si va puteti confrunta cu probleme juridice si de branding daca jonglati cu doua nume diferite (initialele si rostirea acestora).
4) Optati pentru un nume descriptiv. Un nume descriptiv ajuta la descrierea companiei dvs. mai mult decat unul generic. De exemplu, pentru o firma de hosting, denumirea ar trebui sa includa cuvantul "hosting" sau "host".
1) Numele afacerii da tonul pentru tot ceea ce urmeaza. Ganditi-va la ceea ce este important pentru dvs. si afacerea dvs. Care este prima impresie cu care doriti sa ramana un client atunci cand se uita la numele afacerii dvs.? Asigurati-va doar ca acesta reflecta imaginea afacerii dvs. din prezent si din viitor.
2) Un nume simplu este un nume puternic. Un nume puternic este usor de pronuntat si de amintit. Pana la urma, cu ce v-ar ajuta daca un client de-al dvs. v-ar recomanda unui prieten spunand "Cred ca numele companiei incepe cu un A..."
3) Nu utilizati initiale. Cu totii stim ca mediul de afaceri are o afinitate pentru acronime, dar incercati sa evitati folosirea lor pentru numele companiei dvs. O adunatura aleatoare de litere nu inspira prea multe si va puteti confrunta cu probleme juridice si de branding daca jonglati cu doua nume diferite (initialele si rostirea acestora).
4) Optati pentru un nume descriptiv. Un nume descriptiv ajuta la descrierea companiei dvs. mai mult decat unul generic. De exemplu, pentru o firma de hosting, denumirea ar trebui sa includa cuvantul "hosting" sau "host".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu