15 companii mari, printre care PayPal, Google, Facebook si Microsoft si-au unit fortele pentru a lansa DMARC, un plan de contraatac global asupra phishing-ului si o modalitate de a imbunatati coordonarea intre furnizorii de e-mail si proprietarii de domenii expeditoare de e-mail, in scopul de a combate spam-ul.
Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance (DMARC) va fi sustinut de DMARC.org, un grup tehnic care s-a ocupat de dezvoltarea standardelor, in ultimele 18 luni. Grupul spune ca are in plan un proiect care ajuta la crearea unui "bucle" de feedback intre expeditorii si destinatarii legitimi de e-mail, pentru a face mai dificila incercarea de a trimite e-mail-uri frauduloase.
DMARC.org spune ca are ca obiectiv principal crearea unui ecosistem in care oricine se poate autentifica, poate trimite si primi e-mail-uri fara a-si mai pune problema spam-ului sau phising-ului. Destinatarii e-mail-urilor nu pot sti in prezent masura in care un expeditor de e-mail foloseste standarde cum ar fi SPF si DKIM pentru autentificarea mesajelor. Din acest motiv, furnizorii de e-mail trebuie sa se bazeze pe masuratori complexe si imperfecte pentru a putea face distinctia dintre mesajele legitime neautentificate si mesajele frauduloase. Acesta ofera de asemenea proprietarului legitim al unui domeniu de internet o modalitate de a solicita ca mesajele nelegitime - spam, phising - sa fie puse direct in folderul spam sau sterse imediat, putand pierde astfel un mesaj legitim care a fost etichetat incorect.
Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance (DMARC) va fi sustinut de DMARC.org, un grup tehnic care s-a ocupat de dezvoltarea standardelor, in ultimele 18 luni. Grupul spune ca are in plan un proiect care ajuta la crearea unui "bucle" de feedback intre expeditorii si destinatarii legitimi de e-mail, pentru a face mai dificila incercarea de a trimite e-mail-uri frauduloase.
DMARC.org spune ca are ca obiectiv principal crearea unui ecosistem in care oricine se poate autentifica, poate trimite si primi e-mail-uri fara a-si mai pune problema spam-ului sau phising-ului. Destinatarii e-mail-urilor nu pot sti in prezent masura in care un expeditor de e-mail foloseste standarde cum ar fi SPF si DKIM pentru autentificarea mesajelor. Din acest motiv, furnizorii de e-mail trebuie sa se bazeze pe masuratori complexe si imperfecte pentru a putea face distinctia dintre mesajele legitime neautentificate si mesajele frauduloase. Acesta ofera de asemenea proprietarului legitim al unui domeniu de internet o modalitate de a solicita ca mesajele nelegitime - spam, phising - sa fie puse direct in folderul spam sau sterse imediat, putand pierde astfel un mesaj legitim care a fost etichetat incorect.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu