Pe masura ce site-ul dvs. este din ce in ce mai accesat ca urmare a succesului dvs. online, este posibil ca in cazul in care inca utilizati shared hosting, furnizorul dvs. de web hosting sa se planga cu privire la utilizarea resurselor de catre dvs. sau sa va suspende site-ul din aceeasi cauza.
Daca furnizorul va anunta ca site-ul dvs. utilizeaza resurse mai multe decat este adecvat pentru platforma pe care este gazduit, nu intrati in panica. Este normal ca pe masura ce creste, site-ul dvs. sa consume mai multe resurse decat la inceput. Sau, este posibil ca ceva de pe site-ul dvs. sa fie configurat gresit sau optimizat incorect. Oricum ar fi, aveti 2 posibilitati: sa vedeti daca este o problema de ordin tehnic, iar in caz ca nu este, sa faceti upgrade la o platforma care este mai potrivita pentru nevoile dvs. de hosting.
In primul rand, cereti furnizorului dvs. de hosting sa va spuna exact care este problema. De exemplu, in cazul in care problema este utilizarea procesorului, intrebati-l daca este in masura sa restranga acea parte sau acele parti din site-ul dvs. care provoaca problema. Tineti minte faptul ca nu intotdeauna furnizorul de web hosting poate determina cu usurinta care este cauza care duce la utilizarea excesiva a resurselor. Acesta poate fi cel putin in masura sa indice un fisier sau un folder, dar nu va asteptati sa fie in masura sa stabileasca cauza exacta. Si desi poate veni cu recomandari privind modul in care puteti aborda problema, furnizorul poate sa nu fie capabil sa o rezolve pentru dvs. sau sa se implice in mod direct in operatiunile site-ului dvs.
In al doilea rand, cereti furnizorului dvs. de web hosting o situatie exacta. Daca utilizati prea multe resurse, cu cat depasiti pragul acceptabil? Daca nu il depasiti cu mult, ati putea face cateva ajustari site-ului dvs. in scopul de a ramane pe platforma actuala. In caz contrar, v-ar fi mai usor daca ati face upgrade la platforma pe care o recomanda furnizorul dvs: fie VPS hosting, fie un server dedicat.
In al treilea rand, incercati sa cereti si parerea altcuiva. Majoritatea furnizorilor importanti de hosting nu vor spune ca site-ul dvs. utilizeaza resurse mai multe, cu exceptia cazului in care intr-adevar reprezinta o problema, dar unii o pot face intentionat sau din greseala. Este recomandat ca designerul site-ului dvs. sa arunce o privire asupra acestuia sau incercati temporar un alt plan de hosting similar de la un alt furnizor pentru a vedea daca problemele persista. Tineti minte ca fiecare furnizor de web hosting are propria toleranta pentru utilizarea resurselor, astfel incat uneori este o chestiune de a-l gasi pe cel care vi se potriveste.
Cu toate acestea, furnizorul dvs. nu va trece cu vederea problemele legate de utilizarea resurselor, daca dvs. le ignorati. Acest lucru poate avea ca rezultat suspendarea site-ului dvs. sau terminarea contractului de prestari servicii. Cel mai bine este sa va informati si sa abordati problema cat mai curand posibil.
Daca furnizorul va anunta ca site-ul dvs. utilizeaza resurse mai multe decat este adecvat pentru platforma pe care este gazduit, nu intrati in panica. Este normal ca pe masura ce creste, site-ul dvs. sa consume mai multe resurse decat la inceput. Sau, este posibil ca ceva de pe site-ul dvs. sa fie configurat gresit sau optimizat incorect. Oricum ar fi, aveti 2 posibilitati: sa vedeti daca este o problema de ordin tehnic, iar in caz ca nu este, sa faceti upgrade la o platforma care este mai potrivita pentru nevoile dvs. de hosting.
In primul rand, cereti furnizorului dvs. de hosting sa va spuna exact care este problema. De exemplu, in cazul in care problema este utilizarea procesorului, intrebati-l daca este in masura sa restranga acea parte sau acele parti din site-ul dvs. care provoaca problema. Tineti minte faptul ca nu intotdeauna furnizorul de web hosting poate determina cu usurinta care este cauza care duce la utilizarea excesiva a resurselor. Acesta poate fi cel putin in masura sa indice un fisier sau un folder, dar nu va asteptati sa fie in masura sa stabileasca cauza exacta. Si desi poate veni cu recomandari privind modul in care puteti aborda problema, furnizorul poate sa nu fie capabil sa o rezolve pentru dvs. sau sa se implice in mod direct in operatiunile site-ului dvs.
In al doilea rand, cereti furnizorului dvs. de web hosting o situatie exacta. Daca utilizati prea multe resurse, cu cat depasiti pragul acceptabil? Daca nu il depasiti cu mult, ati putea face cateva ajustari site-ului dvs. in scopul de a ramane pe platforma actuala. In caz contrar, v-ar fi mai usor daca ati face upgrade la platforma pe care o recomanda furnizorul dvs: fie VPS hosting, fie un server dedicat.
In al treilea rand, incercati sa cereti si parerea altcuiva. Majoritatea furnizorilor importanti de hosting nu vor spune ca site-ul dvs. utilizeaza resurse mai multe, cu exceptia cazului in care intr-adevar reprezinta o problema, dar unii o pot face intentionat sau din greseala. Este recomandat ca designerul site-ului dvs. sa arunce o privire asupra acestuia sau incercati temporar un alt plan de hosting similar de la un alt furnizor pentru a vedea daca problemele persista. Tineti minte ca fiecare furnizor de web hosting are propria toleranta pentru utilizarea resurselor, astfel incat uneori este o chestiune de a-l gasi pe cel care vi se potriveste.
Cu toate acestea, furnizorul dvs. nu va trece cu vederea problemele legate de utilizarea resurselor, daca dvs. le ignorati. Acest lucru poate avea ca rezultat suspendarea site-ului dvs. sau terminarea contractului de prestari servicii. Cel mai bine este sa va informati si sa abordati problema cat mai curand posibil.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu