Startup-urile si intreprinderile mici si mijlocii au un singur lucru in comun: nevoia de a-si face reclama la produsele si serviciile lor, in speranta de a converti potentialii clienti in cumparatori.
Sheri Harrison, director de marketin al Peak Hosting, o companie specializata in servicii de hosting managed si hybrid cloud hosting, incurajeaza intreprinderile mici sa lege in mod activ relatii cu potentialii clienti si sa incerce sa le inteleaga obiectivele si dorintele lor.
"Cu cat companiile stiu mai multe despre potentialii lor clienti, cu atat au o sansa mai mare de a le oferi serviciile de care au nevoie", spune Harrison. Ea il numeste factorul de relevanta.
Pe masura ce mediul digital evolueaza tot mai rapid, un numar tot mai mare de reclame sunt prezentate consumatorilor online.
Cu asa exces de informatii, a devenit tot mai greu pentru consumatori sa filtreze, daramite sa controleze modul in care vizualizeaza paginile web. Cu toate acestea, consumatorii cauta informatii care ii pot ajuta sa-si rezolve problemele la un cost cat mai accesibil. in cazul in care compania dvs. poate fi perceputa ca una care ofera solutiile cautate de publicul tinta, atunci ati activat ciclul de marketing online. Puteti trece astfel la urmatorul nivel prin a raspunde la intrebari sau prin furnizarea gratuita de solutii minore.
Odata ce publicul tinta a inceput sa aiba incredere in compania dvs., puteti trece la etapa marketingului directionat, unde mesajele de marketing sunt mai relevante si mai bine adaptate cerintelor publicului tinta. Aveti astfel ocazia sa va faceti cunoscut brandul la un nivel mai profund. Pe masura ce oferiti informatii cheie despre produsele sau serviciile dvs., aveti de asemenea posibilitatea de a colecta informatii importante, care pot fi folosite ulterior pentru a satisface mai bine nevoile potentialilor dvs. clienti.
Aceasta strategie de marketing ar trebui sa se incheie cu un acord satisfacator pentru ambele parti sau cel putin cu o mai buna intelegere a modului de a comunica cu potentialii clienti. Oricum ar fi, tot compania dvs. iese in castig, prin aceasta abordare de marketing extrem de eficienta.
Sheri Harrison, director de marketin al Peak Hosting, o companie specializata in servicii de hosting managed si hybrid cloud hosting, incurajeaza intreprinderile mici sa lege in mod activ relatii cu potentialii clienti si sa incerce sa le inteleaga obiectivele si dorintele lor.
"Cu cat companiile stiu mai multe despre potentialii lor clienti, cu atat au o sansa mai mare de a le oferi serviciile de care au nevoie", spune Harrison. Ea il numeste factorul de relevanta.
Pe masura ce mediul digital evolueaza tot mai rapid, un numar tot mai mare de reclame sunt prezentate consumatorilor online.
Cu asa exces de informatii, a devenit tot mai greu pentru consumatori sa filtreze, daramite sa controleze modul in care vizualizeaza paginile web. Cu toate acestea, consumatorii cauta informatii care ii pot ajuta sa-si rezolve problemele la un cost cat mai accesibil. in cazul in care compania dvs. poate fi perceputa ca una care ofera solutiile cautate de publicul tinta, atunci ati activat ciclul de marketing online. Puteti trece astfel la urmatorul nivel prin a raspunde la intrebari sau prin furnizarea gratuita de solutii minore.
Odata ce publicul tinta a inceput sa aiba incredere in compania dvs., puteti trece la etapa marketingului directionat, unde mesajele de marketing sunt mai relevante si mai bine adaptate cerintelor publicului tinta. Aveti astfel ocazia sa va faceti cunoscut brandul la un nivel mai profund. Pe masura ce oferiti informatii cheie despre produsele sau serviciile dvs., aveti de asemenea posibilitatea de a colecta informatii importante, care pot fi folosite ulterior pentru a satisface mai bine nevoile potentialilor dvs. clienti.
Aceasta strategie de marketing ar trebui sa se incheie cu un acord satisfacator pentru ambele parti sau cel putin cu o mai buna intelegere a modului de a comunica cu potentialii clienti. Oricum ar fi, tot compania dvs. iese in castig, prin aceasta abordare de marketing extrem de eficienta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu