V-ati intrebat vreodata cat de raspandita este utilizarea cookie-urilor de urmarire (tracking cookies) care sunt lasate pe un computer dupa ce viziteaza un website, astfel incat sa se poata urmari activitatea utilizatorului respectiv? Un studiu al Keynote Systems asupra comportamentului de urmarire online a 269 de site-uri de top din 4 domenii diferite ("stiri si mass-media", "servicii financiare", "calatorie si ospitalitate", si "retail") a aratat ca 86% din site-uri lasa unul sau mai multe cookie-uri terte de urmarire pe sistemele vizitatorilor. In plus, se pare ca site-urilor importante nu le place numai sa-si lase propriile lor cookie-uri de urmarire pe sistemul dvs., dar de asemenea se pare ca lasa si o multime de alte cookie-uri terte.
Keynote Systems, a carui servicii includ si monitorizarea performantei site-urilor, spune ca studiul arata ca 60% din aceste terte parti au avut cel putin un tracker care nu respecta cel putin un standard comun de urmarire. Keynote spune ca din cele 211 trackere terte pe care le-a identificat, "doar unul singur s-a angajat sa onoreze cererea unui vizitator de a nu fi urmarit, prin intermediul noii caracteristici "Do Not Track"." Aceasta ofera consumatorilor o modalitate de a opta sa nu fie urmariti. De asemenea, Keynote spune ca a verificat sa vada daca exista o "promisiune de a anonimiza datele."
Rezultatul a aratat ca aproape toate site-urile din categoria "calatorie si ospitalitate" si "stiri si mass-media" lasa cookie-uri terte. De asemenea, acesta arata ca site-urile de stiri si mass-media expun vizitatorii la 14 companii unice terte de urmarire in cursul unei vizite obisnuite. Keynote adauga faptul ca in mod "surprinzator", 3 din 4 site-uri din categoria serviciilor financiare "expun vizitatorii la terte parti de urmarire."
Keynote Systems spune ca in fenomenul de urmarire este vorba in principal de publicitate si de veniturile pe care site-urile le pot obtine de pe urma acesteia.
Keynote Systems, a carui servicii includ si monitorizarea performantei site-urilor, spune ca studiul arata ca 60% din aceste terte parti au avut cel putin un tracker care nu respecta cel putin un standard comun de urmarire. Keynote spune ca din cele 211 trackere terte pe care le-a identificat, "doar unul singur s-a angajat sa onoreze cererea unui vizitator de a nu fi urmarit, prin intermediul noii caracteristici "Do Not Track"." Aceasta ofera consumatorilor o modalitate de a opta sa nu fie urmariti. De asemenea, Keynote spune ca a verificat sa vada daca exista o "promisiune de a anonimiza datele."
Rezultatul a aratat ca aproape toate site-urile din categoria "calatorie si ospitalitate" si "stiri si mass-media" lasa cookie-uri terte. De asemenea, acesta arata ca site-urile de stiri si mass-media expun vizitatorii la 14 companii unice terte de urmarire in cursul unei vizite obisnuite. Keynote adauga faptul ca in mod "surprinzator", 3 din 4 site-uri din categoria serviciilor financiare "expun vizitatorii la terte parti de urmarire."
Keynote Systems spune ca in fenomenul de urmarire este vorba in principal de publicitate si de veniturile pe care site-urile le pot obtine de pe urma acesteia.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu