Google este considerat a fi pe punctul de a transforma modul in care ofera rezultate de cautare. Mai exact, motorul Google Search va putea in curand sa interpreteze sensul semantic al cuvintelor si expresiilor tastate in campul de cautare, analizand semnificatia si intelesul acestora pentru a da rezultate cu adevarat relevante pentru utilizator. Schimbarea va permite utilizatorilor sa puna efectiv intrebari motorului de cautare, primind inapoi raspunsuri directe si linkuri ducand la informatiile dorite. Caracteristica va sta alaturi de algoritmii de cautare existenti, raspunsurile aparand deasupra rezultatelor de cautare standard.
Aparent, schimbarile pregatite isi vor face simtita prezenta in urmatoarele luni, iar in cele din urma vor deveni parte integranta in motorul Google Search, avand un impact direct asupra listelor cu rezultate returnate. Exista informatii conform carora Google va utiliza tehnologia cautarilor semantice si pentru "identificarea de informatii referitoare la entitati anume dintr-o pagina web", cu scopul de stabili prioritatea afisarii paginilor in listele cu rezultate. Prin contrast, sistemul PageRank clasic foloseste o formula care ia in considerare in primul rand link-urile care duc spre o pagina si abia apoi continutul efectiv gasit in aceasta.
Alte motoare de cautare semantice, cum ar fi Wolfram Alpha si WireDoo al lui MC Hammer nu au reusit sa implementeze corect aceasta caracteristica, dar motorul de cautare Microsoft Bing a avut mai mult succes in aceasta initiativa. In timp ce modificarile ulterioare sunt de asteptat sa apara in urmatoarele cateva luni, o comutare totala la cautarea semantica va avea loc abia peste cativa ani.
Sursa: tgdaily.com
Aparent, schimbarile pregatite isi vor face simtita prezenta in urmatoarele luni, iar in cele din urma vor deveni parte integranta in motorul Google Search, avand un impact direct asupra listelor cu rezultate returnate. Exista informatii conform carora Google va utiliza tehnologia cautarilor semantice si pentru "identificarea de informatii referitoare la entitati anume dintr-o pagina web", cu scopul de stabili prioritatea afisarii paginilor in listele cu rezultate. Prin contrast, sistemul PageRank clasic foloseste o formula care ia in considerare in primul rand link-urile care duc spre o pagina si abia apoi continutul efectiv gasit in aceasta.
Alte motoare de cautare semantice, cum ar fi Wolfram Alpha si WireDoo al lui MC Hammer nu au reusit sa implementeze corect aceasta caracteristica, dar motorul de cautare Microsoft Bing a avut mai mult succes in aceasta initiativa. In timp ce modificarile ulterioare sunt de asteptat sa apara in urmatoarele cateva luni, o comutare totala la cautarea semantica va avea loc abia peste cativa ani.
Sursa: tgdaily.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu